Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

A visszáru költségét a szolgáltató kizárólag sérült vagy tévesen küldött áru esetén állja.

Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Ugyanakkor a Szolgáltatót visszatartási jog illeti meg.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

ELÁLLÁSI JOG GYAKORLATÁNAK MENETE:

1.    Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

2.    Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

3.    A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. 

4.  A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

5.    Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Az elállási nyilatkozatot ide kattintva töltheti le. 

A visszaküldés minden esetben a vásárló felelőssége. A meg nem érkezett csomagokért felelősséget nem vállalunk.
Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

Nagyon fontos, hogy a terméket gondosan csomagolja be és a cipő dobozára közvetlenül ne írjon és ne ragasszon semmit!


Az elállással kapcsolatos részletes információt az ÁSZF-en belül talál.

Bármilyen kérdés esetén írjon nekünk a lascarpecipo@gmail.com e-mail címre.

 
VISSZAKÜLDÉSI CÍM:

LA SCARPE CIPŐBOLT
2890.Tata, Ady Endre út 16.
lascarpecipo@gmail.com


CSERE, CSOMAGCSERE

Amennyiben nem lett jó a megrendelt termék, de nem szeretne elállni a vásárlástól, az átvétel napjától számított 14 napon belül lehetősége van a termék cseréjére. 

CSOMAGCSERE ( Az átvétel napjától számított 3 napon belül bejelentett csereigény esetén)

Csomagcserét csak abban az esetben tudunk biztosítani, ha annak igényét az átvétel napjától számított 3 napon belül jelezte felénk! Csomagcsere igényét kérjük, a lascarpecipo@gmail.com e-mail címen jelezze ügyfélszolgálatunk felé. E-mailben kérjük tüntesse fel a megrendelés számát és annak a terméknek a pontos megnevezését amire szeretné cserélni a terméket. Az e-mail beérkezése után ügyintézőnk igyekszik a lehető leghamarabb felvenni Önnel a kapcsolatot. Csomagcsere díja ingyenes. Egy rendeléshez, egy ingyenes csomagcserét tudunk biztosítani!

CSOMAGCSERE MENETE

A futárszolgálattal elküldjük az igényelt lábbelit és ugyanakkor elhozzuk a nem megfelelő lábbelit. Kérjük a visszaküldendő terméket gondosan becsomagolva szállításra elkészíteni, közvetlenül a dobozra ne írjon és ne ragasszon semmit! A futár vinni fog magával egy csomagcímkét, amelyet a visszaküldendő csomagra ráragaszt és a visszáru csomagot részünkre elhozza. 

CSERE MENETE ( Az átvétel napjától számított 3 napon túl, de 14 napon belül bejelentett csereigény esetén)

1. Rendelje meg a webshopon az új terméket.

2. Rendelés leadásakor írja be a megjegyzés rovatba az eredeti megrendelés számát és a CSERE szót.

3. Küldje vissza címünkre a terméket. Kérjük a dobozba mellékelje a számlát, vagy annak fénymásolatát.

Visszaküldéskor kérjük, hogy gondosan csomagolja be a terméket és közvetlenül a dobozra ne írjon és ne ragasszon semmit!

A csomag visszaérkezése után megvizsgáljuk a visszaküldött terméket és ha az ugyanolyan állapotban van mint feladáskor, akkor a visszaérkezés napján, de legkésőbb a 3 munkanapon belül elküldjük a megrendelt terméket. A csere során újabb szállítási költséget nem számítunk fel, viszont a visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. 

További kérdés esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az elérhetőségeink egyikén!

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Vagy Reset password